Zelfwerkzaamheid Kanaal

Voor de zelfwerkzaamheid in het kanaal kunt u terecht bij Bob Dekkers (zelfwerkzaamheid-kanaal@wsv-haringvliet.nl)

Zelfwerkzaamheid Heliushaven

Eerdaags gaan we de leden die de verplichting nog hebben zelfwerkzaamheid uit te voeren in 2024 indelen voor het gehele jaar.
De mogelijkheid bestaat om zelf een datum hiervoor te prikken en vast te leggen.

Na 15 december 2023 gaat het systeem leden indelen die zich nog niet zelf hebben ingedeeld.
Het kan zijn dat de aangewezen datum dan niet goed uitkomt voor die leden.

U moet dan zelf voor vervanging gaan zorgen, dus we adviseren om voor 15 december zelf een geschikte datum te prikken!

De algemene planning voor de zelfwerkzaamheid door ligplaatshouders in de Heliushaven is zichtbaar in uw “Mijn-Captain” omgeving onder het kopje “Zelfwerkzaamheid”.

Videohandleiding inschrijven Zelfwerkzaamheid Heliushaven

Inloggen

Ruilen

Let Op!!!

• Het uit te voeren werk is gepland naar het aantal leden voor die dag.
  • Bij verhindering dient men ZELF onderling te ruilen. Zorg dus dat er altijd een vervanger is.
  • Werktijd: 08.30 -16.00 uur.  Op hellingdagen: 08.00 – 15.30!
  • Neem werk- EN regenkleding mee!
  • Verschijnt U niet en heeft U ook niet geruild, dan geldt de afkoopsom zoals vermeldt in de laatste tarievenlijst.
  • De uit te voeren werkzaamheden zijn bekend bij de dagcoördinator. In verband met de wisselende (weers-)omstandigheden worden die niet gepubliceerd.
Als u met iemand heeft geruild kunt u dit voor de Heliushaven melden per e-mail aan Hans Harms (zelfwerkzaamheid-helius@wsv-haringvliet.nl).

De algemene planning voor de zelfwerkzaamheid door ligplaatshouders in de Helius haven is  zichtbaar in uw “mijn-Captain” omgeving onder het kopje “Zelfwerkzaamheid”.

Uw inschrijving, indien van toepassing, is te vinden onder de tab “Home”, “Mijn activiteiten

Het liglaatsenboekje is te vinden onder de tab “Besloten bestanden