Faciliteiten voor passanten

Bij de Havenmeester en ook in de verenigingsgebouwen ligt de brochure “Haveninformatie” bedoeld voor passanten en belangstellenden voor onze vereniging. Deze brochure straalt uit dat wij een vereniging zijn voor het hele gezin. Verder vindt u in deze folder natuurlijk informatie over de Blauwe Vlag, de mogelijkheden voor uitstapjes en over eten in de omgeving.

Met de Heliushaven aan open water en de meer beschut liggende Kanaalhaven, heeft WSV Haringvliet twee goed uitgeruste locaties waar elke watersporter kan genieten. Beide havens liggen op loopafstand van de oude vesting Hellevoetsluis.

Zowel zeilers als motorvaarders zijn welkom als lid of als passant. Onze havens hebben beide de Blauwe Vlag als kwaliteitskeurmerk.  Dit betekent een goede kwaliteit van het zwemwater en schone, veilige omstandigheden.

Heliushaven

• Passanten krijgen van de havenmeester een code voor toegang tot de haven en het sanitairgebouw
  • Stroom op de steiger
  • Water op de steiger (gratis)