Nieuwsbrief 21 mrt 2024 - GrootWaterCombi 19 mei - Programma Jeugdzeilen - Hellingdag 23 mrt

groot-water-combi-2024

Zondag 19 mei: Groot Water Combi

Beste watersporters,

Op zondag 19 mei hebben we een groot Jeugdevenement vanuit de Helius haven.
Het is de zgn. Groot Water Combi van Combi Rotterdam. Combi Rotterdam is een serie Jeugd zeilwedstrijden welke door het seizoen heen op verschillende locaties gehouden wordt.
Zondag 19 mei worden deze wedstrijden dus bij ons voor de deur gevaren.

We verwachten ca 70 jeugdboten, variërend van Optimist tot Splash en RS Feva.
Het zal die dag dus wat drukker zijn aan de Heliushaven. Voor deze bezoekers is extra parkeergelegenheid geregeld.
U zult dus wel merken dat het wat drukker is, maar overlast verwachten we niet.

Zoals u zult begrijpen zijn we al geruime tijd druk met de voorbereidingen voor dit evenement. En, we zitten op schema!
Voor de dag zelf zijn we op zoek naar mensen die een ochtend of een middag of de hele dag willen helpen.

We zoeken mensen op de volgende posten:

• Begeleiden van Jeugdboten bij het in- en uit het water gaan (locatie Watersportvereniging Hellevoetsluis)
  • Ondersteuning van startschepen vanuit een RIB (vaarbewijs vereist)
  • Bemensing van de startschepen
  • Uitzetten van wedstrijdbaan (boeien leggen enz)
  • Bezetting van de kantine (verkoop van koffie, fris, broodjes, friet) (locatie Watersportvereniging Hellevoetsluis)

Lijkt het u leuk om die dag te helpen? Meld u zich dan aan via dit webformulier. Voor vragen kunt u direct bellen met Brent Biesheuvel of Hans Romers (06 31272409 - 06 21524420).

Programma Jeugdzeilen 2024

Beste Zeilfans,

Het programma Jeugdzeilen 2024 staat weer online, dit programma is opgezet voor kinderen en kleinkinderen van leden van WSV Haringvliet.

We zouden het leuk vinden als je (kind/kleinkind) hier voor seizoen 2024 aan deelneemt, zodat we samen een hoop plezier op het Haringvliet kunnen beleven terwijl we werken aan onze zeilkunsten.

Je kunt je inschrijven middels het inschrijfformulier of op de website

Hopelijk tot snel,
Groetjes de Jeugdcommissie

I.v.m. Hellingdag op zaterdag 23 maart a.s.:

niet-parkeren