Nieuwsbrief 4 jan 2024 - Evenementen 2024 - Tankonderhoud - Facebookgroep WSV Haringvliet

evenementen-2024

Kennissessie Tankonderhoud
14 februari - 20.00 uur Bonte Os

Kees Kingma verzorgt de kennissessie vanuit zijn expertise als tank cleaner en zegt: "De pleziervaart wordt steeds vaker geplaagd door dieselvervuiling in de tank. De motor hapert of valt helemaal stil, veroorzaakt door, met bruin/zwart slijm, verstopte dieselleidingen of (voor)filters. Door de verstopping kan de motor geen diesel meer inspuiten. Als men de motor niet kan starten in een drukke vaargeul is dit een risico voor de veiligheid van schip en bemanning. Reddingsacties door de KNRM en andere diensten komen door dit probleem steeds vaker voor".

Bent u geïnteresseerd om te horen hoe u deze problemen kunt voorkomen en het schoonmaken van uw tank het beste gedaan kan worden? Kijk ook naar het programma hieronder en schrijft u dan in via deze link.

dieseltank-reinigen

Al lid van onze Facebook groep?

WSV Haringvliet informeert de leden van de vereniging via nieuwsbrieven en via het clubblad “Het Bestek”. Ook is er een Facebook-groep WSV Haringvliet. Blijf als lid op de hoogte van zaken als werkzaamheden, het hellingen, nieuws over de diverse evenementen, het jeugdzeilen, etc!

facebook-groep