Nieuwsbrief 5 dec 2023 - Afwezigheid Aad - Zelfwerkzaamheid Helius

200087386947562a96d847f

Havenmeester Aad Driessen afwezig

Onze Havenmeester Aad Driessen is wegens ziekte voorlopig niet aanwezig / bereikbaar voor onze leden.

Dit betekent dat onze administrateur Joep Willems de vragen van de leden en de informatievoorziening naar onze leden zal verzorgen. Joep is te bereiken op administratie@wsv-haringvliet.nl .

We hopen op een spoedig herstel van Aad.

Heliushaven: Laatste kans zelf prikken datum zelfwerkzaamheid

Deze en komende week is de laatste kans voor u om zelf een datum te prikken voor uw verplichte zelfwerkzaamheid-beurt 2024 voor de leden uit de Heliushaven.

Na 15 december doet het e-captain-systeem dat willekeurig en is de inschrijving definitief.

Mocht deze aangewezen datum u dan niet schikken, dan dient u zelf met iemand te ruilen.

Dus nogmaals; schrijf uzelf in voor 15 december 2023! via uw “mijn-captain-omgeving" op de website.

Hans Harms,

Coördinator ZWH-Heliushaven