Nieuwsbrief 28 aug 2023 - Vragenuurtje Jan Bart - Agenda havenkampioenschap - Kopij Het Bestek

zeilen-banner

Zaterdag 9 september: vragenuurtje Jan Bart
ter voorbereiding op het Havenkampioenschap

Het Havenkampioenschap staat weer voor de deur (16 september a.s.)

Om een goede kans te maken om 1 van de felbegeerde bokalen (groepswinnaar, individueel winnaar of verenigingswinnaar) in de wacht te slepen, is Jan Bart, de snelste zeiler binnen de haven, weer bereid gevonden om zijn kennis te delen. Dit jaar geeft hij er de voorkeur aan om dit niet te doen in de vorm van een workshop, maar door zich ter beschikking te stellen voor een "vragenuurtje".

U bent van harte uitgenodigd om Jan Bart het hemd van het lijf te vragen op zaterdag
9 september a.s. om 20.00 uur in het clubhuis van WSV Haringvliet: De Bonte Os

Met de tips & tricks van Jan Bart kunnen we toch wellicht wat extra tijd winnen en daarmee mogelijk het Havenkampioenschap. Je kunt je hiervoor opgeven via deze link.

De evenementencommissie.

havenkampioenschap

Agenda 2e Havenkampioenschap

Het is bijna zover: de tweede editie van het Helius Havenkampioenschap komt eraan! De wedstrijden vinden plaats op zaterdag 16 september. Of je nu nieuw bent in het zeilen, wilt meedingen naar de felbegeerde bokalen, of gewoon een gezellige tijd wilt hebben met medezeilers, je bent van harte welkom.
De wedstrijden worden gevaren volgens het SW-systeem en opgedeeld in drie groepen: A. onervaren, B. occasioneel en C. ervaren zeilers. Klik hier voor meer info

- Actueel: Inschrijving havenkampioenschap geopend (via deze link)

- 09-09-2023 om 20:00 uur: Vragenuurtje met Jan Bart - WSV Haringvliet (deze link)

- 10-09-2023 om 17:00 uur: Inschrijving havenkampioenschap gesloten

- 15-09-2023 om 17:00 uur: VrijdagMiddagBorrel havenkampioenschap - WSV Helius
   Vanaf 17:00 uur van harte welkom in het clubhuis van WSV Helius
- 15-09-2023 om 19:00 uur: Jojanneke en Vincent delen hun bijzondere avonturen met hun
   SY Bojangles van het afgelopen jaar.
   Niet alleen boeiend voor wedstrijdzeilers, maar voor iedereen een inspirerend verhaal.
- 15-09-2023 (aansluitend): Borrelen - WSV Helius

- 16-09-2023 om 09:30 uur: Palaver - WSV Haringvliet

- 16-09-2023 (aansluitend): Wedstrijden - Heliushaven

- 16-09-2023 om 17:00 uur: Prijsuitreiking - WSV Helius