Nieuwsbrief 10 dec 2022 - Zelfwerkzaamheid Heliushaven & Presentatie Begroting 2023

Herinnering: Zelfwerkzaamheid Helius 2023

Beste leden met de verplichting van Zelfwerkzaamheid in de Heliushaven,

de inschrijving voor zelfwerkzaamheid 2023 staat sinds 15 november open. Helaas zien we het nog niet erg stormlopen met de inschrijvingen.

Zoals eerder gemeld starten we vanaf 19 december met het invullen van lege ZWH plekken in het voorjaar. U loopt de kans dat u een datum krijgt aangewezen die u wellicht niet goed uitkomt. Helaas is die datum dan onherroepelijk en door ons (de planning) niet meer te wijzigen.

Het enige wat rest dan is dat u dan zelf gaat ruilen (U kunt natuurlijk ook gewoon verschijnen op die datum). We raden u dan ook aan om nu een geschikte datum te prikken om gedoe te voorkomen.

Wellicht ten overvloede, inschrijven kan op uw eigen ‘Mijn-Captain’ pagina.
Heeft u geen inlog-gegevens hiervan, neemt u dan contact op met de ledenadministratie.

De Videohandleiding voor het inschrijven van Zelfwerkzaamheid Heliushaven kunt U via deze link vinden op onze website.

Hans Harms, Coördinator ZWH-Heliushaven

Gecorrigeerde ALV presentatie Begroting

Tijdens de ALV op 29 november jl. bleken in de tabel op sheet 7 (Kosten en opbrengsten per kostenplaats) enkele storende fouten te staan. Bij de Besloten bestanden Op Mijn Captain (in de map: AVL nov 2022) kunt u de volledige presentatie, waarin deze fouten zijn gecorrigeerd, nog eens nalezen.

Guust Baartmans, Penningmeester WSV Haringvliet