Nieuwsbrief 15 nov 2022 - Zelfwerkzaamheid Helius 2023

Inschrijven in rooster Zelfwerkzaamheid Heliushaven 2023

Deze nieuwsbrief is uitsluitend van toepassing voor leden met een ligplaats in de Heliushaven!

Op 15 november 2022 gaan we van start met de planning en indeling van de roosters voor de zelfwerkzaamheid 2023 in de Heliushaven.
Dit keer bieden we de leden met een ligplaats in de Heliushaven de mogelijkheid zich in te schrijven voor hun eenmalige dienst in het gehele jaar 2023.
Het is de bedoeling dat deze leden zich in de periode van 15 november tot 15 december 2022 inschrijven in de "mijn-captain" omgeving op de website. Na 15 december zal de inschrijving open blijven staan, maar,.....vanaf 15 december zullen wij de mensen die zich dan nog niet hebben ingeschreven gaan inroosteren op de dan nog open plaatsen in het voorjaar. Dit laatste is nodig om zeker te stellen dat we voldoende leden hebben ingeroosterd voor de eerste maanden van het jaar.
Als dat is gebeurd, dan is de inschrijving onherroepelijk.

RUILEN
Het enige wat daarna nog kan is ruilen met een ander lid.
Het ruilen ligt geheel in uw handen en niet meer in die van de coördinator.

NAJAAR
Als u zich niet heeft ingeschreven en het systeem u nog geen plaats heeft toegewezen, dan zal u medio juni opgeroepen worden voor uw zelfwerkzaamheid-dienst in het najaar. Ook hier geldt dat deze datum dan onherroepelijk is en dat er alleen door uzelf geruild kan worden met een ander lid.
Het is dus raadzaam om in de inschrijfperiode zelf een datum te prikken die voor u past!
U krijgt geen bevestiging van uw inschrijving. Wel als het systeem u een plaats heeft aangewezen en tevens 5 dagen voor uw ZWH dienst.

Om u te helpen met het inschrijven hebben we Krijn Voorn bereid gevonden een korte animatie film te produceren over het "inschrijven" en het "ruilen".
Deze instructie-animaties zijn via deze link te vinden op de website.

Mocht u geen toegang hebben tot uw mijn captain omgeving, neemt u dan a.u.b. contact op met de secretaris/administrateur van de vereniging.

Met vriendelijke groet,

Hans Harms