Nieuwsbrief 3 nov 2022 - Overlijdensbericht erelid Arnold van der Starre

Beste leden WSV Haringvliet,

Het Bestuur ontving het bericht dat op woensdag 2 november 2022 ons erelid Arnold van der Starre  op 80-jarige leeftijd is overleden.

Arnold was een zeer gedreven verenigingsman die jarenlang voor iedereen klaar heeft gestaan. Hij was, met name in het Kanaal, een geliefd persoon en bekend bij iedereen in de haven. Menigeen dacht dat Arnold de vaste Havenmeester van het Kanaal was vanwege zijn enorme betrokkenheid.

Arnold hield van gezelligheid en organiseerde avondjes in het Arendsnest of in de partytent van het kanaal. Glühwein-, mosselen en barbecue-avonden waren zijn jaarlijks terugkerende evenementen.

Het Bestuur en de Algemene Ledenvergadering hebben op 28 november 2019 besloten om Arnold erelid te maken van WSV Haringvliet.

Zoals Arnold was en ook meldde op zijn bericht van overlijden:
“Huil niet omdat ik er niet meer ben, maar glimlach omdat ik er was.”.

Er is gelegenheid om afscheid te nemen van Arnold op zondag 6 november 2022.
Als laatste eer aan hem wordt een erehaag gevormd om 15.15 uur langs de Westkade in Hellevoetsluis, waarna hij swingend wordt begeleid naar Muziekcafé Mach, Plein Fort Haerlem 3 in Hellevoetsluis. Daar wordt gezamenlijk het leven en de liefde voor Arnold gevierd onder het genot van muziek, hapje en een drankje.

Neem één onverpakte, kleurrijke bloem mee naar dit afscheid, om gezamenlijk een bloemenomhelzing voor Arnold te maken.

De volgende dag vindt de crematie van Arnold plaats in besloten kring.

Wij wensen Els, kinderen en verdere familie veel sterkte toe.

Het Bestuur van WSV-Haringvliet.